Waarom "Vriend van het GFO" worden?

Als u vriend wordt van het Gelders Fanfare Orkest, voorziet u ons orkest van extra financiële mogelijkheden om onze muzikale ambities uit te voeren. Als tegenprestatie bieden wij onze “vrienden” een aantal privileges aan als dank en waardering voor hun hulp.

Vriendenvoordeel
Vriend van het GFO worden kan al door het doneren van een bedrag vanaf € 25 per seizoen. U ontvangt 2 maal per jaar onze nieuwsbrief met o.a. achtergrondinformatie over het orkest en haar muzikanten, de dirigent, de concerten en de programma’s die we uitvoeren dat seizoen. Zo blijft u op de hoogte van het reilen en zeilen van het GFO. Maar er zijn meer privileges voor u wanneer uw vriendenbijdrage hoger is.

Vriend vanaf € 25,- per seizoen

• U ontvangt 2 maal per jaar de nieuwsbrief
  • U krijgt voorrang bij een reservering voor het Nieuwjaarsconcert van het GFO. Tot 15 december kunnen max. 2 kaarten met voorrang gereserveerd worden voor de beste zitplaatsen in Veluvine via het secretariaat van het GFO.

Vriend vanaf € 50,- per seizoen

• U ontvangt 2 maal per jaar de nieuwsbrief
  • U krijgt voorrang bij een reservering voor het Nieuwjaarsconcert van het GFO. Tot 15 december kunnen kaarten met voorrang gereserveerd worden voor de beste zitplaatsen in Veluvine via het secretariaat van het GFO
  • En u kunt eenmaail per seizoen gratis kaarten ontvangen voor een concert na keuze (ter waarde van €17,50).Mail uw keuze naar info@geldersfanfareorkest.nl